Herb

Biuletyn Informacji Publicznej
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie

Logo Biuletynu Informacji Publicznej

Sekcja ds. organizacyjno - kadrowych


 


-   kpt. mgr Danuta Klarzyńska

Kierownik Sekcji ds. organizacyjno - kadrowych oraz archiwizacji.


Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30

Telefon: (61) 222 07 20 fax (61) 281 07 09
Fax:  w SKKP (61) 898 49 62;  

e-mail: kppspsrem@psp.wlkp.pl




mgr Jaskuła Joanna 
pracownik cywilny - specjalista ds. organizacyjno - kadrowych


 

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30

Telefon:  (61) 222 07 23 fax (61) 281 07 09

e-mail:  kppspsrem@psp.wlkp.pl



Do zadań Sekcji ds. organizacyjno-kadrowych   należy w szczególności:

 

1)        realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;

2)        organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;

3)        opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;

4)        prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.  przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i
brakowania dokumentów;

5)        prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;

6)        organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;

7)        przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;

8)        opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;

9)        organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej  i jednostki  ratowniczo – gaśniczej;

10)      realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg
i  wniosków dla komendy powiatowej;

11)      prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;

12)      ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;

13)      realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków  komendy powiatowej;

14)      prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych;

15)      zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy;

16)      realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;

17)      przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi
w komendzie powiatowej w tym dowódcy   jednostki  ratowniczo – gaśniczej ;

18)      opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy
w komendzie powiatowej;

19)      opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;

20)      prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i  rencistów komendy powiatowej;

21)      sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;

22)      analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;

23)      prowadzenie kancelarii tajnej.

 





Informacja o plikach cookies [Nie pokazuj ponownie]

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych. Możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszych stron bez zmian tych ustawień, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Więcej szczegółów w dokumencie "Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies".